Kreativa ungdomar

Igår var jag på UF-mässa här i stan. SÅ himla glad man blir när man ser och träffar alla dessa kreativa ungdomar. Där fanns representanter från hela Västmanland och flera stycken blir säkert duktiga försäljare en dag. Dottern var där med sitt UF-företag PutsiT, en mycket fyndig liten pryl att hänga på nyckelknippan och putsduken finns alltid med. Perfekt för alla hobbyfotonördar, glasögonormar a´la ålderssynförsämringar som t ex jag… liksom för alla med teknikprylarna som börjar på I… Iphone, Ipad etc etc. Självklart har jag en PutsiT-duk på min nyckelknippa och självklart gynnade jag dotterns ”rosa” kompisar med att köpa hem härliga bakelser till eftermiddagskaffet.

(en tjej på rymmen…)

5 thoughts on “Kreativa ungdomar

  1. Vilket härligt uf-företag din dotter har. En sådan vill jag ha, har aldrig putsduken där den ska vara. Iphonen, glasögonen .. ja du vet… dessa får möta alla mina klädtrasor i ett idogt putsande till ingen nytta. Kram kram

    Gilla

  2. PutsiT-duk…vilken grej…och vilket stort användningsområde. Tummen upp för alla kreativa ungdomar.
    Bara lite nyfiken…jag gjorde som man ska göra på 2000:talet…googlade, men hittade inget på PutsiT-duk. Kan man gynna ungdomarna med att beställa den här prylen.?

    Vh
    från en som använder sig av saker som börjar på i….& fotonörd

    Gilla

      • Nu har jag ju inte FB…men jag kan väl kika in via dotterns inloggning 😉
        Det är faktiskt en pryl som jag tror kommer väl till användning…hur många gånger glömmer man inte putsduken hemma när man åker ut och fotograferar…och hur ser inte iPhonen ut när man har satt sin ”feta” kind mot den när man har pratat i telefonen. Inte direkt optimalt att alltid använda sina kläder till detta ändamål.

        Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

