Luften gick ur mig igen…

Undrar om det går att sova för mycket?? Törnrosa sov ju länge… dessutom vaknade hon upp efter en massa år, snyggare än nånsin. Men vadå!!! Var det den vackra prinsens förtjänst att hon såg så vansinnigt fräsch ut??? Eller… Det fanns väl ingen botox eller andra dyra skönhetskrämer på den tiden…. Snacka om orättvisa. Själv vaknar jag upp med blåsvarta påsar under ögonen, kuddmärken på kinderna och rödsprängda ögon…. HUR kul är det???

Well, well…. Nu ser jag fram emot en veckas ledighet och soliga dagar, för det har jag beställt. Kanske kan kameran komma fram lite oftare =) för en sak upptäckte jag idag…. attans vad ljust det är ute på eftermiddagen. Tyckte nog att det nyligen var mörkt redan klockan 3… Uj uj, har nog sovit bort dom ljusa dagarna MEN nu ska det bli ändring!! Och kanske ska jag söka efter den vackra prinsen som kan stå i beredskap med en kyss och väcka mig om jag skulle somna igen och sova bort livet. Karln här hemma verkar inte ha den effekten….

One thought on “Luften gick ur mig igen…

  1. Hej vännen long time no seen. Jag gick i behövlig dvala en period. Mkt omkring mig och avsaknad av fotolust. Nu börjar det suga i tarmen och jag tittar runt hos mina fina cyberkompisar. Spännande med nytt jobb :-).
    Det behövs förändringar och utveckling ibland. Fastnade i inlägget med disk-ho konsten. Du är attans så duktig på detta! Har försökt många gånger men får inte till det. Ha nu en riktigt skön ledighet och jag önskar dig fina dagar med ljus så att fotolusten kan få komma fram. Kramar om.

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

