Nattsyrran i marsipan

Jaha, så var man avbildad i marsipan för första och säkert enda gången. Ikväll var jag nämligen till jobbet och bjöd på tårta till mina allra bästa arbetskamrater så här på lördagskvällen. En urmysig kväll och härligt avslut. Tårtan hade jag beställt av min absoluta favorit när det gäller tårtskapande, Sabina. Titta in på hennes blogg, Marsipanfreak, så får ni se fantastiska konstverk av denna blott 19 år unga talang.

Dom är inte bara underbara att beskåda, dom är dessutom urgoda. Jag önskar henne all lycka nu när hon far till London. All lycka önskar jag mina arbetskamrater som stannar på MAVA nu när jag själv beger mig till dom mer knivskarpa områdena, kirurgen =)

Som sagt, glöm inte att kika in hos Sabina. Och STORT tack för alla fantastiska kommentarer jag fick efter mitt förra inlägg. ÅHHH vad det värmde i bröstet!!

7 tankar om “Nattsyrran i marsipan

  1. Hej Sussie!
    Tack för julkortet. Jaha, du börjar på kirurgen. Vart? Mottagningen? Avdelning? Tänkte bjuda hem er tjejer bara huset blir klart. Men det är ju alltid mer med att bygga nytt än vad man tror. Inflyttningsdatumet har vi flyttat på lite.Sköt om dig och lycka till med nya jobbet. Stor KRAM Evonne

    Gilla

  2. Tack så himla mycket för alla dina superfina ord!! Jag blir helt rörd!
    Nu är det enbart 18 timmar kvar tills jag kliver av planet, supernervös och kan inte sova! Självklart tar jag hand om sonen när/om han kommer 🙂
    kramkram!

    Tusen tack för tårtan!!! Du må tro att det tog tid innan någon ville börja. Alla skulle ta kort och knappt någon vågade ”förstöra” det vackra men det är ju inget skådebröd hela tiden, den ska ju avnjutas också. Du är så fantastiskt duktig och jag önskar dig all lycka nu i London och ta hand om sonen om han kommer på besök =)
    Kram

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.