Röda detaljer i vår natur en vacker höstdag.

Det är inte bara på träden det går att finna röda vackra detaljer. Dom går att finna även på golfbanan…

Som ett brev kommer med posten, så kommer även min envist ihärdiga huvudvärk och förstör mina första lediga dagar. Men idag kan jag äntligen känna mig normal, vaken och pigg. Så självklart blev det en tur ut i naturen och den vackra höstdagen.

I dagens lokala tidning, VLT, har dom jämfört bilder från hur det ser ut idag och hur det såg ut för ett år sen. Då var det snökaos och snön kom för att stanna länge länge…. Idag är det långt ifrån något snökaos om än att det var ruskigt kallt i morse med frostbeklädda gräsmattor. För min del får snön gärna vänta. Jag vill njuta av soliga dagar med barmark ett tag till. Vintern blir annars så fasligt lång.

Tack för att Du förgyller min dag.

