dew-wet grass

Watery Wednesday

12 thoughts on “dew-wet grass

  1. Mmmmmmm….., en alldeles ljuvlig grön bild mötte mig och jag tror nog att mina ögon nästan tåras över glädjen att se det där skita gröna – såååå vackert!!

    Gilla

  2. Härlig grönska Susanne…
    Ja nu har snart höstfärgerna försvunnit och det är dags att leta efter nya motiv. Lät faktiskt många äpplen hänga kvar i äppleträden så att jag kan sitta med telet inomhus och plåta fåglarna när det mumsar i sig. Väntar på att snön ska komma så att skatorna smälter in i bilderna…får de om det går som planerat.

    Vh

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

