Och varför ska det va så svårt att bestämma sig….

Och tro nu inte att jag ska byta jobb igen eller att jag ångrat mig… NÄPP, för nu handlar det om betydligt allvarligare ting…

Layouten på min blogg, ja.. den ni nu läser… Tycker svart bakgrund är stilrent och snyggt och tar fram bilderna på ett bra sätt. Men när det ständigt är grått och mörkt ute så känner jag nu att fy attans så tungt med en svart blogg. SÅ, idag blev den vit istället. Eller kanske mer exakt ljusgrå…. Kruxet är kanske att när jag surfar runt och ser andras bloggar så får jag hela tiden nya tips och idéer. Men nu provar jag att ha det så här ett tag så får vi se.

Ja och så till nästa dilemma. Pållen…. Kan inte bestämma mig för hur jag vill göra med henne. Känner inte att jag vill ta bort henne för hon är ju ändå ”pigg och vital för sin ålder” =) Ska nog försöka ta beslutet idag och kanske knåpa ihop en ny annons. Hon har ju varit ute till försäljning förut men dom intresserade som hörde av sig var lika många som en knuten hand, alltså 0, nada, ingen…. Hmmm

Jaha och det tredje dilemmat känns mest tungt……

Känga eller stövel???? Det slutar väl med att allt är slut i butikerna innan jag bestämt mig eller så får det väl bli båda varianterna… Jösses vilket lyxbekymmer. Men visst får man väl vara lyxig ibland…

Ja som ni förstår så snurrar tankarna huller-om-buller precis som den sista bilden känns…

5 thoughts on “Och varför ska det va så svårt att bestämma sig….

Tack för att Du förgyller min dag.

