Undrar om jag nånsin blir lika galen…..

På Sandvik SPA har vi träffat riktigt ”galna” tjejer…. Tjejer som oavsett väderlek, ger sig ut i den galet tidiga ottan, i bara mässingen (nästan)… ut i motionsspåret för att sen plumsa ner i sjön. HUR galet är inte det!!!

Nu är det ju inte sommar när vi är där utan Oktober, dvs höstmånad. Och jag som inte ens badar under +28 sommartid!! Jag är rätt övertygad om att jag ALDRIG kommer bli lika galen. Men visst är det hurtigt och imponerande, absolut. Men det får det faktiskt vara, HUR mycket som helst för min del. Själv ligger jag och syrran och snoozar på väckarklockan i stugvärmen. Visst låter väl det mer mänskligt =) MEN…

i år så var jag faktiskt ute samtidigt. Dock med betydligt mer kläder på och med kameraväskan i hand. Morgonen var magisk och trolsk och jag har bjudit på flera bilder dom sista dagarna från denna fantastiska morgon. Som galen fotonörd gäller det ju att ta tillfällena i akt och föreviga det vackra.

Nu är det jobbarhelg, igen. Men utan min ordinarie kollega som ska resa söderut, till sol och värme. Om jag är avis??? Närå…inte alls!! Bara lite =)

Eller rätt mycket faktiskt!!

TREVLIG HELG!!

One thought on “Undrar om jag nånsin blir lika galen…..

Tack för att Du förgyller min dag.

