Upplevelser

Varje år, vecka 40 åker jag och min syster på Ladie´s Spa fredag-söndag. Och varje år är det alltid en fantastisk upplevelse. Att bara få vara, styra över sina minuter och sekunder helt på egen hand. Göra det jag just då vill göra. Det blir mycket att ligga med fötterna i vädret och läsa och slappa och få massage. Det får min bild illustrera, som för övrigt är hämtad från min vecka i Turkiet tillsammans med min fantastiska väninna. En vecka som var fylld av upplevelser.

Tema Fredag

15 thoughts on “Upplevelser

  1. Resor är alltid fyllda med trevliga upplevelser tycker jag.🙂
    Att åka på spa har jag aldrig gjort, men vad jag förstår skönt.
    Smart att illustrera med fötter i strandsanden. Läckert foto.🙂
    Ha en skön helg.🙂

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

