Att våga…

”Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv” Kirkegaard

Kasta dig ut, bred ut vingarna och flyg:) Kraschlandar du finns vi där och tar emot….

Så många kloka ord jag fått efter mitt inlägg på fb. som lät så här:                                     Nu har jag något att fundera över……. Vad skönt det vore om någon annan kunde göra sånt åt mig ibland… tänka och komma med ett klokt beslut. Skulle liksom kännas enklare på nåt sätt=)

Tankarna far fram och tillbaka, från den ena sidan till den andra. Om det sen bara var EN sak att ta beslut om vore det ännu enklare men just nu är det mycket som ligger på och nöter. Livet är inte alltid så enkelt men det är väl precis så det ska vara….. Utöver beslut av olika avgörande saker så väntar jag på ett brev. Och SOM jag väntar.. Vill liksom få besked snart. Det är tufft att inget veta…..

Så igår kväll tog jag min kamera, riggade upp min vattenpyramid och knäppte. Det är skönt att bara få koncentrera sig på nåt annat och då är fotograferande så himla perfekt. Den allra sista bilden jag fick till igår är den jag visar här…. Och den känns så fantastisk. Vet inte vad DU ser… men jag ser en person som står med ena benet framför det andra, balanserar på ett högt torn av betydelsefulla oregelbundna klossar och kikar uppåt på vad som ska hända….. Väntar på ett svar….

Undrar när det kommer???

Torsdagstema – I Like…

9 thoughts on “Att våga…

  1. Ah, en tennisspelare….eller kanske någon som ska fånga något med en håv. Kanske fånga stunden.
    Visst är det skönt att förlora sig in i fantasins värld med kameran.

    Gilla

  2. Ja här kan man låta fantasin flöda. Två gymnaster varav den som blir lyft håller sig för ansiktet för att slippa vart hon eller han hamnar vid nedslaget. Dina hemvändarbilder är helt rätt. Ha de gott. Anita

    Gilla

  3. Fantastiskt! Ser samma som du men det är en man som håller ett … barn? Någon med stora fötter men smal annars och som håller i sitt huvud. I LIKE, väldigt mycket!!!

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

