Lust

Lust är en känsla som präglas av en stark längtan efter, och uppfyllandet av, något som ger stor tillfredsställelse. Lust är förknippad med kroppslig njutning, även inkluderande intellektuell stimulans. (Wikipedia)

När jag läser tolkningen så känner jag direkt den där lustfyllda känslan jag får av lyckosamma fotostunder och bilder. När jag hittar dom små tingen som ger det där lilla extra. Som t ex i onsdags morse när jag efter jobbet dök ner på mage i det daggvåta gräset och fotade daggen i morgonsolen och vips så får jag syn på den här lilla krabaten.

Tema Fredag

NF Macro

20 thoughts on “Lust

  1. Förstår precis din känsla, känner på exakt samma sätt själv. Jag är lika förväntasfull som ett barn på julafton när jag ska dra in dagens bilder på datorn. Kan knappt vänta tills jag får se hur det blev. 🙂
    Underbar bild, Susanne. Du kan vara stolt och nöjd över dina bilder. De är alltid briljanta.
    Må så gott.
    Kram

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

