Ruby Tuesday

A photo from our last day in Teneriffa, november 2010.

Ruby Tuesday

10 thoughts on “Ruby Tuesday

  1. Vilken vacker å annorlunda blomma.
    Ja, visst ser det fint ut å det är bra mycket finare i verkligheten så jag rekommenderar verkligen ett besök där. Vi lär åka dit fler gånger. 😉
    Kramen, Maria

    Gilla

  2. Åh ett minne från Brasilien! Härligt! Jag har också flera bilder på en sån…visst kommer den från ett träd?
    Min bild med speglingen i glasdörren är bara en bild, ingen textur eller sammanslagning av flera bilder. Men däremot har jag använt PS till att göra den svartvit…fast tagit fram färgen på vissa ställen 🙂 och färgat skuggor och högdagrar, split toning.
    Må så gott!

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

