Tävling hos Tvspelsweb

Jag är med och tävlar hos Tvspelsweb där jag hoppas att vinna den här Reflexskärmen.

Bilden på min lilla brorsson Leo på temat FEM valde jag för att han här visar upp att han minsann har FEM fingrar på varje hand. Jag använder mig av Photoshop CS5 där jag har skärpt upp den lite grann samt konverterat den till svartvitt. I övrigt helt obearbetad.

Jag hoppas kunna vinna den här reflexskärmen som jag skulle ha stor nytta av när jag är ute i naturen med mitt makroobjektiv och fotar i grodperspektiv. Den är lagom stor att ta med ut. Det underlättar att slippa släpa med sig en hel skottkärra med prylar för en fotorunda, det blir liksom lite bökigt på så sätt =)

One thought on “Tävling hos Tvspelsweb

Tack för att Du förgyller min dag.

