Fototriss – Så här ser det ut där jag är…

Buskar och träd är fyllda av vitaminer och go´saker. I min trädgård har jag vinbär och körsbär som är klarar att äta och frysa in eller varför inte göra god saft, som jag har på gång i kylskåpet =)

Naturen är härligt grön och det är underbart att som ikväll, ta en ridtur i sköna ljumma Augustikvällen =)

Augustihimlen bjuder på magiska färger och på åkrarna går traktorer och tröskor nästan dygnet runt. Och lördagskvällen bjöd på en underbar fullmåne =)

Hur andra har det kan du se här: Fototriss

27 thoughts on “Fototriss – Så här ser det ut där jag är…

  1. Sån härlig triss och jag måste ju givetvis gilla din ridtur lite extra eftersom vi också är en familj med hästintresse – det ger både jobb och avkoppling ..ridvägen ser helt enorm ut.
    Ha en underbar vecka.

    Gilla

  2. Den sista bilden är riktigt vacker! En drömbild för mig fast jag skulle gärna också vilja ha lite dimma eller massor med damm från tex en tröska och så månsken! Läckert! Men nu får jag njuta av din bild och det gör mig glad för den är mycket fin!

    Ha en skön söndag!

    Gilla

  3. Vackert, vackert. Det är en härlig tid nu med alla godsaker som finns att hämta ute. Gillar färgerna på första bilden, att även bakgrunden går i lätt röd/rosa. Sista bilden är så fin men månen och jag gillar att du inte tagit den centrerat.

    Gilla

  4. Vilka vackra bilder! Alla tre är fina! Att rida ut så där i en fin miljö är själva grejen med ridningen tycker jag. Men det var länge sedan nu…det ser i alla fall underbart ut. jag får väl ha det som en dröm tills vidare:)/Maria

    Gilla

  5. Fina bilder alla tre. Jag har sett flera som fotat den fina månen och kvällshimlen, synd att jag inte tittade ut, den stämningen skulle jag också ha velat fånga. Första bilden är min favorit, jättefin, otroligt vackra färger.

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

