Rättvik

Ja så var det dags att fara uppåt… Räknade ut att det nog blir vår 8:e trip till CCW. Kameran är laddad liksom vi. Ska bli härligt att komma iväg till vackra trakter i Dalarna. Och förhoppningsvis så far solen också dit =)

Jag ser fram emot att träffa min underbara väninna i Falun. Min reskompis och världens härligaste brutta!! Sen blir det väl en och annan utflykt till vacker omgivning med kameran runt halsen. Äldsta sonen jobbar så han blir hemma och passar huset.

Undrar om jag ska skriva Kom-ihåg-lappar till sonen….. Ja, tror nog det blir bäst =)

Själv ska jag förutom kameran packa ner några bra böcker. Läser en nu som är så tråkig men får ju dåligt samvete om jag inte läser klart den… Knasigt?? Japp!! Ska försöka få tag i Vårlik av Mons Kallentoft. Gillar hans böcker.

Men då så!! Ha en härlig helg=)

3 thoughts on “Rättvik

  1. Vi var också på väg till dalarna (insjön) men det blev en tur till Stockholm istället, annars är dalarna väldigt vackert..det får bli en annan gång.

    Gilla

  2. Underbara Rättvik! Så kul ni kommer att få 🙂
    Längtar alltid till mitt Falun ,ska nog hinna med det oxå på semestern !
    Jo,jag känner igen det där med tråkiga böcker som man trots allt läser vidare i. Blev inte överförtjust i ”Hundraåringen som klev ut genom ett fönster…”
    Men är nu äntligen färdig med den boken!
    Har ”Vårlik” liggande,ska hinna läsa den också under semestern är det tänkt…

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

