Kärringvecka…

Nu är det dags att fira alla kärringar och då kommer regnet som ett brev på posten. För visst regnar det väl nästan alltid under kärringveckan?? Även jag ska firas, eller inte…. men enligt mina papper så blir jag tydligen ett år äldre snart….. Hmmm tror bestämt att det står fel… undrar om inte någon fejkat där någon gång. Tippex fanns ju förr, ja ni vet det där vita kladdiga saken som la sig som en stor hög på pappret. Det ser bestämt ut som att någon slängt dit en klutt….

45 år, snart…. Jag tror jag skiter i det och sover över den dagen…… och hoppas när jag vaknar att det står 25!!!!

Ha det gott alla lediga och icke lediga =)

2 thoughts on “Kärringvecka…

  1. Ååå Grattis !!! Man är väl så gammal som man känner sig…så då kanske det blir till att fira 25-åringen då 😉 Apropå kursen så kan jag verkligen rekommendera den. Men jag tror inte att det är en ”vanlig” fotokurs (skriver tror, för att jag aldrig gått en vanlig fotokurs, eller knappt en fotokurs överhuvudtaget 😉 Den går in på djupet om vad det är som gör eller varför man tycker om /dras till vissa bilder och tvärtom och ger en verktyg och väldigt mycket inspiration för att hitta sina egna personliga naturbilder. Det är hårdkörning både med teori/bilddiskussioner och även praktik med fotoutflykter från tidig morgon till sen kväll (natt), så det är ingen vilovecka 🙂 Men jag personligen stortrivdes och kan gärna tänka mig gå igen, även fast jag var helt slut efter kursen. Kolla in Mullsjös fhsk, där den finns som sommarkurs. Men denna sommar är det inga fler av denna kurs, utan det blir sommaren 2012 nästa gång skulle jag tro. Vet däremot att Terje har andra sorts kurser typ i höst till fjälls, Grövelsjön; om jag inte minns fel. Finns nog info på hans blogg/hemsida också, skulle jag tro. Kul att gå på kurs!! Hoppas du hittar något som passar. Själv blir det nog lugnt på den fronten ett tag framöver, förutom kanske en återträff från sommarkursen 🙂 Men jag är klart sugen att gå igen när tillfälle ges 🙂 / Kram

    Gilla

  2. Äsch, man blir aldrig äldre än man känner sig sägs det ju! Gattis och hoppas det blir en riktigt fin dag!!!!
    Coola bilder du tagit! 🙂
    PS. Klotet är ett IKEAklot, precis som du trodde. DS.

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

