Midsommar

Åskan kommer och går… Väggkontakterna åker ut och in… Internet strular och blogger suger (eller om det kanske är vår uppkoppling som ligger bakom strulet???)

MEN jag har gått på min första semester. Köksbordet är fyllt av fotbollskläder och annat som hör till. På måndag bär det av till Smögen och Kalles Kaviar fotbollscup. Det ska bli himmelens roligt. Vi passar på att ta lite extra semesterledigt med Ragge när vi ändå är ute och far. Vår trogna vän från 1972 får agera bostad. Förra årets cup hade vi pom-poms och bongotrumma, hejarklacksvisor och flaggor. Undrar vad det blir i år…

Som ni ser provar jag en ny blogg men har ännu inte kommit på hur den funkar så har ni tips tar jag tacksamt emot. Funderar även hur jag ska göra med bilder…. Ska man skaffa sig ett webbalbum och hämta bilderna från det eller hur funkar det här på WordPress??? Vill åtminstone inte stå och betala så måste komma på annat sätt.

Ha en fortsatt trevlig Midsommarhelg=)

Tack för att Du förgyller min dag.

